Merhaba arkadaşlar, 3 haftalık gebeyim. Jilet ya da ağda yapıp tekrardan kıl sürecini başa sarmak istemiyorum.. lazer klişe olarak önerilmiyor ama sonuçta derinin sadece 0,5mm kadar derinine yanı sadece kıl köküne kadar anca ulaşabiliyor.. siz gebelikte lazer yaptırdınız mı?