Arkadaşlar öncelikle inşallah bebek bekleyen bütün herkes sağlıkla bebegin kucagın alır Allah İn izniyle. 39+5 haftalık acilen hafiften sancım var diye acil kadın doğuma gittim. 3 cm acılma var diye doğuma aldılar 5 gibi yatış verildi. Sancım sadece sırt üstü nts ye bağlandığım vardı yürürken yan döndüğümde sancım kesiliyordu. Akşam 5 den sabah 5 e kadar 7 kere çatı muayenesi yapıldı olan sancılarım da gitti. Bende sancım olmadığı için doğum zamanı gelmemiştir diye taburcu olmak istedim ve 5 de taburcu oldum. Eve geldim duş aldım uyudum ve hafif den sümüksü Bi kan geliyo bu normalmidir. Çok şükür bebegin hareketlerinde Bi sorun yok kımıldıyo. Yaşayan yada Bi yakının başına gelen varmı. Bu gelen kan normal mi.