Yilmazz
Merhaba kızlar 39. haftama girmek üzereyim bugün sürekli hafif regl ağrısı gibi bir ağrım var daha çok rahmimde hissediyorum o ağrıyı sizce bunun peşi doğum sancıları olurmu yoksa normalmi yaşadığım
Mutlulugum
Olabilir ama yinede biraz bekle canim yalanci sancida olabilir
Gulyllu
Ya o ağrı bende de sık sık oluyor canım ama geçiyor işte sonra gerçek Doğum sancısı önce belden başlar demişti doktorum bekliyorum bakalımm😏 38. İn içindeyiz bizde
selenemiss
Yalancı sancı nasıl bir his ? Adet zamanında ince bir sızım olurdu kasıklarımda çok can yakmayan öyle birşey mi ?