kızlar tokluk şekerim 169 çıktı parmağımdan ölçtüm şeker yüklemesi yaptırmadım daha. dün randevum vardı bebek iri kilosu önde şekerine bakalım demişti ben bi kaç kere ölçmüştüm normal çıkmıştı ama simdi yemekten 1 saat sonra ölçünce 169 çıktı. bilen anneler çok mu sizce?