Sakinem212 2 saat önce çatı muayenesi oldum ebe sancın olursa gel dedi ya da kanama bir miktar kan geldi belim ağrıyor evde sancı çekmek istiyorum ama sancı yok napim sizce? Gitmeli miyim yoksa sancı bekliym
melekylmzr Sakinem212 bende 36dayim baktı kanama oldu normal dedi birkaç gün leke geldi ağrı oldu geçti canım muayeneden dediler bana sen sancın olursa git bence neden öyle dediler anlamadım nstde filan mı çıktı açıklığın mı var
Sakinem212 melekylmzr nts de sancım çıkmadı bebeğin gelişimi durmuş perşembe bide bu gün alttan uyardı sancım olsun diye hiç açıklık yok pazatresi yatışımı yapacaklardı
Sakinem212 melekylmzr takip ediyorum kanama artarsa gidecem eşim bir saat sonra işten gelecek zaten bebiş gayet hareketli belim hafif ağrıyor.