Ebru1234- 24 haftalık gebeyim dun kontrole gidince rahim kisalmasi olduğunu ilaç ve 2 tane iğne verdi .4.ayda kontrolde kisalma yoktu ama sonradan kisalma olmuş. Böyle bir durum yaşayan var mı. Kisalma ilerleyip erken doğum olur diye korkuyorum
Ebru1234- sedanur_bpr0 is yapınca ağrım oluyor biraz dedin bakti rahim kisalmasi var dedi başta yoktu sonradan oldu
diamond2635 Ebru1234- progestan fitil veriyorlar bu tür durjmlarda ve bol İstirahat bir Sıkıntı olmuyor genelde açılma olursa da serklaj yapıyorlar
Ebru1234- diamond2635 ilaç verdi günde 3 kere içiyorum bir de haftada bir iğne verdi sadece 2 hafta kullancam haftaya kontrole gel dedi
sedanur_bpr0 Ebru1234- Bende de aynı şikayet var. Birazcık ayakta durunca bile karnım sertlesiyor ağrı oluyor. Muayene olmadım daha. İnşallah bi sıkıntı yoktur
Esrabahar Ebru1234- haftaniz erken kısalma ihtimali var ben 22 de 14 mmle serklaj oldum başka bir doktora gidin perinatoloji uzmanına en azından geç kalmadan serklaj atılır çünkü belli bir haftadan sonra atilamiyir dikis
Kayserilim38 Ebru1234- benimkide 25 mm 29haftalikken öğrendim duphaston hap verdi şuan 34haftalik olduk
Ebru1234- Esrabahar haftaya duruma göre değerlendirme yapacak ilaçlar etki etmiş mi bakacak . Çünkü başta kisalma yoktu 25 mm olmuş şimdi çok da düşerse belki yapar .
Annenaz Ebru1234- haftalık iğne verdi. Sabah akşam progestan kullandım. Tabiki çoğunlukla da istirahat modundaydım. En azından 32 olsun diye dua ediyordum şükür ki 38 leri gördüm . Stres yapma
Ebru1234- sedanur_bpr0 ben iş yapınca fazla ayakta durunca vajina ve kasıklarmda ağrı oluyordu vajinamda daha çok oluyordu
minikayak2-6 Ebru1234- Benimde ayakta durunca yada çok iş yapınca belim ağrıyor normal mi? Sizin nerenizde oluyordu ağrı
Filiko Ebru1234- benmde 18 haftamda belki oldu progestan verdi fitil olarak kullandım su an 28 haftamdayım serklaj olmadım bol bol dinlenmen lazm canm endıse etme kısaligı sınırda olup 39 haftasında doguran cok yatacaksın sadece
Ebru1234- Filiko benim o haftalarda sıkıntı yoktu 24 haftamda kisalma oldu bende yatıyorum dinleniyorum iş yapmıyorum insallah sağ salim atlatırız