Kızlar dün öğrendim buraya yazdım amh 0.40 çok ağladım üzüldüm gece uyuyamadım . Herkes teselli etti burada sağolun . Önerileri olan oldu bana ama benim kafam karıştı. Tüp bebek merkezi öneriniz var mı şurası çok iyi ilgili diye ? Yaşım 28 , 5 aydır deniyoruz içimemi doğdu çok ısrar ettim doktoruma tahlil yapın diye yapmıyordu bana ama Allah gösterdi demekki kalbime doğdu . Önerileriniz varsa çok sevinirim fiyat konusunda da bilgim yok . Bi de rapor diye bişeyden bahsediyorlar bilgim yok o konuda da sağolun 🤲🏻❤️❤️❤️