ezgi0901 Kızlar 35+5 teyiz bugün, baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum. Böyle durumda olanlar var mı yani bu durum gebelikle mi ilgili bilginiz var mı
diamond2635 ezgi0901 canım allah korusun gebelik zehirlenmesinde de şifdetli baş ağrısı oluyor.Doktoruna bir bilgi ver istersen🌸
ezgi0901 diamond2635 canım sen bu durumu yaşadın mı? Yani tek başına baş ağrısı bile yeterli midir? Çünkü diğer semptomları yok
diamond2635 ezgi0901 benim ilk gebeliğim mol gebelikti 17. Haftada sezaryenle sonlandırıldı.sezaryenden 1 gün çnce başımı duvarlara vuruyordum bebek zehirlemeye başlamıştı beni.Ama aynı durumu bir arkadaşım 33 te yaşadı gebelik zehirlenmesinden doğum yaptı.Normal baş ağrısı da olabilir ve inşallah öyledir de ben doktoruma bilgi vermen amacıyla söyledim için rahat olsun diye 🌸