Nurr_1 Biraz uzun oldu ama lütfen okuyun 🙏🏻 Arkadaşlar ilk gebeliğim ve bebeğim kız Haliyle isim telaşı başladı falan eşim söylediğim isimleri beğenmedi bende onun söylediklerine Yok dedim İşte annesinin adını falan söyledi kaynanamın adı Leyla Leyla belki güzel bir isimdir ben sevmiyorum Yeşilçam filmleri geliyor aklıma 🙄 Yanlış anlamasın diye hani annesinin adını koymak istemiyorum gibi görünmesin diye görümcemin adını önerdim Nazlı olsun dedim kabul etti Ondan öncesinde de eski sevgilisinin adını önermiş bana ben sonradan öğrendim onun adı da Bahar yineki kabul etmemişim Neyse arkadaşları bi isim söylüyor geliyo bu olsun mu şu olsun mu Bugün de yine iş yerinden bi bayan arkadaşı İrem koyun demiş Aradı beni bi yerde okudum yazı da araştırdım anlamı da güzel İrem olsun dedi Zorla söylettirdim kimden duydun da söylüyorsun diye bi arkadaş falan kıvırıyor lafı Bende nazlı da koymuyorum İrem de dedim İyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum ama ben söyleyince beğenmiyor sağdan soldan duyunca bu olsun diyor sinir oluyorum 🙄aklımda bi isim de Yok yardımcı olur musunuz 😒😒
Mutlulugum Nurr_1 Canim, iki isim koyun simdi genelde öyle yapiliyor. Benim tavsiyelerim; Nehir, Kumsal, Defne, Meyra, Inci, Irmak.🌸 Kizim olsaydi bunlardan secerdim👋🏼
SevimErcis Nurr_1 isim konusu bizim en büyük sorunlarımızdan birisiydi. Çünkü kayınvalidenin adı Cemile ve cemre koymamızı istiyordu. Sırf Cemile ismine yakın diye. Ben doğa koymak istiyordum. İki arada bir derede kaldık resmen. Sonra aklıma geldi eşim demişti ki kız olursa sen erkek olursa ben koyarım ismi demişti ve bebeğimiz kız olduğu için benim koymam lazımdı. Ama tek benim çocuğum olmadığı için eşime danıştım ortak isim olarak defne ye karar verdik 💟 bağırmadan çağırmadan kızmadan sinirlenmeden halledebilirsin canım.
Nurr_1 Mutlulugum teşekkür ederim ya iki isime de razıyım ama ben söyleyince batıyor adama resmen Bende kendim koymak istiyorum 😪
begumge Nurr_1 bence çok güzel olur. İsim konusunda eşler hep aynı. Başkasından duyduğu daha güzel gibi geliyor. Soyadınını senden alacak zaten deyin. İlk ismi ben koyuyorum annenin hakkı ama 2.yi koyabilirsin dedim ben ama eşimin arada kaldığı isimler arasından ben seçtim yine de 😂😂 sağolsun beni üzmedi kırmadı 2. Çocuğumuz olursa ona bırakacağım. Nurlu çok güzel isimler var. Kızım olsa kendi ismime uyumlu düşünürdüm ben de.
Nurr_1 SevimErcis erkek olursa ismi hazır diyor bunuda kendisi koymak istiyor ne bileyim çok sinirimi bozuyor 🙄😅 Bakalım uzlaşı yoluna gidelim ne olacak 🤷🏼♀️