Kızlar merhaba 12+1 de cinsiyet için gittim kendi doktrm kıza benzıo ama net deil dedi ertesi gün baska bi doktora gittim 46 yıllık doktr kendı doktrumdan tecrübesi fok fazla erkek dedim kordonu gösterdi fıkıntı yerını gösterdi sizce bu haftalarda yanılma payı varmıdır