Eda3 Sormanız beni çok duygulandırdı şu an.. Cumartesiden dün sabaha kadar hastanede yattım, hala düşük tehdidim var ama dün sabah taburcu oldum. Evde yatıp iğne ilaçla kanamanın durmasını bekliyorum, azalma var ama devam ediyor olması yinede beni çok korkutuyor. Ne kadar teşekkür etsem az size, yakın olacak olanlarım bile sormuyor durumumu, Allah razı olsun 🙏🏻