fidanlibusra26 kızlar acil yardım edin gebeliğin ilk haftalarındaym kahverengi leke geliyor normal mi bu durum yaşan var mı
Melisakpln fidanlibusra26 yerleşme kanaması 🤗 hiç canını sıkma. Bunu bilmen lazım çok nadir embriyo rahme yerleşince kahve rengi bı akıntı oluyor. Ama istersen kan verip değerlerine bakarsın düşüyormu yükseliyormu yada doktora görün
Zeynepp_ fidanlibusra26 bende de oldu doktorum düşük olabilir yat dinlen bol sıvı tüket dedi sen Doktorunla görüş herkeste aynı olmayabiliyor
blueberyy00 fidanlibusra26 doktora git ilaç başlayabilir düşük riski varsa yoksada normal der zaten ama doktorun görmesi lazım muhakkak
diamond2635 fidanlibusra26 canım yerleşme kanamasıdır diye düşünmemek lazım bütün kanamalarda doktorunu bilgilendir bir baksın ve önlem alınaın lütfen.Yerleşme kanaması illa ki olacak diye bir şey yok
Lesyaca fidanlibusra26 Canım bende 5 haftalık hamileyim son iki gündür kahverengi akıntım var doktora bunu söyleyince bana progestan verdi onu kullanacağım ve cinsel iliskiyi yasakladı bir sonraki muanene kadar yasak dedi.. bende çok korkuyorum hala ara ara devam ediyor