Merhaba arkadaşlar belki bilenler bilir pcoluyum kasım ayında klomen çatlatma iğnesi olmuştum maalesef olumsuz sonuçlandı ama Regl de olmamıştım şimdi 2 ayın sonunda regl oldum ve bugün adetin 3. günü doktora gittim,alttan muayene etti ve rahimde kalınlaşma var rahmine kamerayla bakmam lazım dedi ama temizlen öyle gel dedi sonra tedaviye başlayacağız dedi,kamerayla bakmak ne oluyor acaba bilgisi olan var mı?