Yenidoğan bebekler çok uyur canım kendin uyandırıp emzir bazı bebekler açınca daha da uyurmuş Buda kan şekerini düşürüp sarılığı tetikler doyduğunu anlayabilmek için de günde 3 kereden fazla kakasını yapıyorsa doyuyordur ama yinede emin olabilmek için sağlık ocağında ki ebene sorabilirsin