38+1 doktorum artık beklememi söyledi suyum gelesiye kadar.bugun otururken bir anda sağ tarafıma bişey batargibi oldu ama çok şiddetli derecede kibirdiyamadim bilene biraz sürdü ama aşırı derecede şidetliydi yanımdaki telefonuma bile uzanamadim neden oldu acaba bilgisi olan varmı