Bende covid pozitiftim 1 kutu yani 10 adet oksapar verdi, bitene kadar kullanmamı söyledi. çevremdeki çoğu gebeyede veriyorlar. Öncesinde bende test falan yapılmadı neye göre verdi diye tribe girdim ama gebelikte pıhtı atma ihtimali yüksek olduğu için veriliyormuş. Bir de çok düşük doz olduğu için kime sorsam (sağlık çalışanı) kullan bir şey olmaz dedi. 2 gün oldu bitti iğnelerim şimdilik bir şey yok