Ben çok pişmanım büyük çekmeceli vs beşik aldığım için boşa yer kaplıyor güzel sallanmiyor. Keşke büyük bı karyola alıp oda yapsaydim anne yani beşik alıp buyunce odasında uyuturdum şimdi 2. Bebeğim geliyor Hamak beşik alıp yaşına yaklasinca büyük karyolasini alacağım abisiyle yatar aralarında 1 yaş var. O büyük işe yaramaz beşiği de isteyen olursa vereceğim sinir ediyor beni