1999luanne seda58S ılık süt blki iyi gelir,soda bide yeşil elma herkese hersey iyi gelmiyor anladığım kadarıyla bunları bı dene bakalım sık sık yenmesi gerektiğini acı ve baharatlı şeyler tüketilmemesinden bahsettiler gebe okulunda
Saliha16 seda58S 39+2 yiz bizde 1 cm açılma var bi haftadan beri. Ama gelmiyor bir türlü bakalım ne zaman gelir
Teusa Doktorunuz ne diyor. Suni sancı ya da bekleme konusunda. Ben de 39+1 im, sali suni deneyelim dedi