5 haftalık hamileyim vajina ağrısı yanması ile doktora gittim bana gynolomexin diye bı fitil vermiş bu dönemde ilacı kullanan var mı? Birde ben ilacı değiştirerek kremini aldım fitil kullanmak istemedim kremini kullansam sıkıntı olur mu acaba bilginiz var mı bu haftalarda kremi kullanan var mı