Bahar54 üzüldüm inşallah saglıcakla kucagına alırsın 🙄
İnsan ister istemez üzülüyo doktorun yanında zor tuttum kendimi gözlerim doldu onun o minicik kalbini ekranda görünce doktor da üstüne öyle diyince 😢 iki hafta sonra belli olcak benim de..eger kilo alımı olmazsa erken dogum bile olabilirmiş
Size neler dedi doktorunuz? Takip sürecinde neler yapılıyo?