Kızlar bişey sorucam ben kızım şuan 4 yaşında doğduğun da genelde düz yatırdım kafası o yüzden biraz düz kaldı çok değil ama saçları olmasına rağmen fark edebiliriyırum başka kimse fark etmiyor ama ben heralde kafama taktığım için fark ediyorum büyüdükçe düzelir mi daha mı belirginleşir acaba🙈