umayben BrsnAy27 sanmıyorum benim midem hiçbir şey almıyor gün içinde hep nesquik yiyorum 😢 ki içinde lif ve bazı vitaminler oluyor
Zub34 BrsnAy27 taa kaçıncı haftamdan beri sütü nesguikle içerim hemde her gece bi zararı olsa cıkardı şimdiye ne bilim 😅
Gulsumelif BrsnAy27 bende çok tüketirdim ama kanımda bi değerim yüksek cıktı bide suyum fazla çıktı doktor onlara bağladı hep herşeyi ama şekerim çıkmadı ben dikkat ettim yemedim suyum da düzene girmişti tabi sen genede doktora sor
ebrusngl Valla bende sütü sadece içemiyorum arada çok az kakao veya nesquik katıyorum bi zararı olduğunu düşünmüyorum ama inşallah zararlıda değildir
minigimankara6- BrsnAy27 bende sütle nesquik yiyorum inanki arada çok iyi oluyor 🤪 dur gidip yiyim bir kase 😅😅
Tugbamete BrsnAy27 normalde de yararı olan bir şey değil ki zaten ama ekstra gebelikte bi zararı olcağını düşünmüyorum hatta bebeğe kilo aldırıyo falan diyenleri gördüm burda kanıtlanmış birşey mi bilgim yok ama ☺️
97Dilara Bana doktorum yasak dedi yoksa bende kilo yapar diye içmek istiyordum, yasak dediginde vazgeçtim