3mlek2bebkannesi Pirayeada 31+0 aynıyım hiç halim yok su almaya kalkıcam kendimi koltuğn bi tarfından kaldırıp öbür tarafına yatırıyorum
Mehmet_Elif06 Pirayeada demirine baktırdınız canım 31.haftada özellikle Demir’e bakılıyor düşükse ondan olabilir.
Pirayeada 3mlek2bebkannesi acaba normal mi bu durum haftaya perşembe randevum ama erkene çekebilirim daha kötü olursam
3mlek2bebkannesi 3mlek2bebkannesi benim kaç haftadır öyle bilmem doktor tnsiyon normalse agrı yoksa sıkıntı yok dedi agrım yok Allah’a şükür ama çok halsiz sürekli yorgun hissediyorum
Pirayeada Mehmet_Elif06 evet düşük demirim acaba daha çok mu düştü haftaya bütün kan değerlerine bakacak doktor bakalım
Pirayeada Mehmet_Elif06 sağlıkla kucağımiza alalım inşallah cnm perşembe gidecem bakım ne çıkacak hayırlısı kan iğnesi verdiler mi sana
Mehmet_Elif06 Pirayeada kanım 11 çıktı kanımdaki Demir çok düşük gayno ferro sanal kullanmaya başladım.
Terazi90 Bende 32. Haftadayım aynıyım 🤦🏻♀️ kanımda normal yeni bakıldı ama bi süpürge bile açamıyorum süpürge açsam yemek yapamıyorum çok halsizim bende