Melisakpln mugge123 inofolik pembe olan tabsiye ederim çevremdekilerde kullanıyor. Ama fazlasınında zarar oldugunu unutma ben 4 kutu bitirdim doktorum bırakmamamı söyledi
Zuzu04 Vinolac kullandım doktorum içeriğinde başka vitaminlerin olduğunu söyledi hiç bi yan etkisi yaşamadım