Mucizem25 endiselenmemek elde olmuyor sizi çok iyi anlıyorum.Ama belki idrar yolu enfeksiyonu falan da olabilir kasık ağrınız ve lekelenmede varsa hamilelikte çok sık gorunuyormus enfeksiyon çünkü.Polip çok korkulacak birşey değil Belki polipin boyutu falan da etkili olabilir ağrı olmasinda.İnanin psikolojik bile olabilir,biliyorum söylemesi kolay oluyor ama kötü düşünmemeye çalışın,psikoloji çok etkiliyor çünkü