yunusemreninannesiii Kızlar herkese iyi hafta sonları sorum şu olacak ben de bir anormallik mi var ya 😞 herkes deli gibi doymuyoruz felan filan dıyorlar ben de bi degısıklık yok ben aynı hamile olmadan önce nasılsam yine öyle yıyıyorum normal mi 😔
Azizinannesi2 yunusemreninannesiii normal bence bende gündüzleri sadece kahvaltı ve meyve suyla geçiştirdim 😂😂
Pakizeliya yunusemreninannesiii ben hiç yiyemiyorum ona bakarsan 😅😅 herkes de farklıdır canım ben kg da almıyorum ilk kızımda da öyle oldum böyle şeylere üzülünür mü
ayse_22 yunusemreninannesiii çokk normal ben hiç yemiyorum çünkü canım da istemiyor hiç üzülme bebeğin için kafana da takma bebeğin sağlığı yerindeyse gerisi önemli değil 🐣
CansuDRY yunusemreninannesiii Bunu mu dert ettiniz? Hiçbir şey yiyemeyip kusa kusa hamilelik tamamlayanlar var. Onları düşünün bence.😊
yunusemreninannesiii Pakizeliya valla ilk gebelik her seyı sorun edıyorum neden bilmiyorum karnım yumuşak dedım bir ara ona takıldım sonra bu çocuk niye kuvvetli vurmuyor dedım ona üzüldüm 🥲 hep böyle gecicek herhalde doğurmak istiyorum valla
Azizinannesi2 yunusemreninannesiii çok yiyemezdim ya sıcaktan hiç bişey canım istemezdi 😂😂ama kan şekerim düştüğü zaman o zaman ne yesem kan şekerim toplanmiyirdu 😂😂
Azizinannesi2 yunusemreninannesiii çok şükür doğuma kadar gerilik yaşamadık şu an 3ay 11gunluk oldu bile 😂😂
yunusemreninannesiii CansuDRY öyle de benım herhangi bir sorunum yok ki suan yememekle ve benımle aynı zamanda hamile olan arkadaşlarım var biz gece bile kalkıyoruz bebişimiz uyutmuyor felan fılan deyınce ınsan kendını bir sorguluyor
CansuDRY yunusemreninannesiii Tamam işte. Normal olan sizinki. Gece kalkıp yemek yiyen de aldığı kilolara ah vah yapar doğumdan sonra.
Alinim2008 yunusemreninannesiii iki gebeliğimde de yeme tarzım hiç değişmedi sizinki gibi ve doğumdan sonra sezaryen olmama rağmen hiç karnım kalmamıştı ve hamilelik öncesi kiloma çok hızlı bir şekilde ulaştım 👍🏻 çok şükür bebişlerimde de hiçbir gerilik, düşük doğum ağırlığı gibi sıkıntılar yaşamadım o yüzden üzme kendini☺️
Aselsevde yunusemreninannesiii canım normalde o kadar iştahlıyim ki 1 dk elim boş kalmaz şimdi herşeyden uzaklaştım bı an önce eski halime dönmek istiyorum 😣
Aselsevde yunusemreninannesiii amin canım inşallah bnde çok takmıyorum o yüzden kiloyu bebeklerimiz iyi olsun 🤍