Minikkus0101 Arkadaşlar 5+6 haftalık hamileyim 4-5 gün önce ilk kez muayene gittim ve doktor usg de kese etrafında kanama olduğunu söyledi dışardan herhangi bir kanamam olmadı kasıklarımda sancım var doktor düşük riski olduğunu söyledi iğne verdi böyle birşey yaşayan var mı
Baharcakir55 Minikkus0101 evet canım aynı 5 haftalıkken kese etrafında kanama göründü progestan ilaç kullandım ve şuan 8+4 deyim ultrasonda kanama gitmiş olarak göründü ama tedbir olarak ilaca devam etmemi söyledi
prensesinannesi7 Minikkus0101 bende 8 haftalık hamileyim bende de iki cm lik kanama varmış benim 3 haftadır süren kanamam da var dikkat et bişey olmaz insallah canım rabbim hepimize bağışlasın yavrularımızı
Neviny Ben yaşadım canım ilk öğrendiğimde benimki de seninki kadardı şuan 15haftalığz ve 12.haftada kapandığını gördük çok şükür zaten doktorun gerekli ilaç tedavisini uygulamıştır senin yapman gereken çok dikkat ediceksin öyle çok eğilip doğrulmak ani hareketler yapmak lavaboda uzun süre kalmak kesinlikle yasak kabız olmamaya çalışacaksin bol bol sıvı tüket elinden geldiğince dinlenerek geçirmeye çalış bu süreci ilk duyduğumda çok korkmuştum ama doktorun uyarılarına uyarsan çokta korkulacak bişey olmadığını gördüm çok şükür doktorum benim endişelenmemem adına bu uzun süre seninle devam edicek bişey değil bebek büyüdükçe kese rahim duvarına yaklaştıkça bu kanama alanı kaybolacak demişti ama kanama alanı kapanana kadar dikkat et lütfen çok bişey değil en fazla 1-2aya toparlayacaksin inşallah ♥️
Minikkus0101 Neviny inşallah teşekkür ederim rahatlattınız beni 🤲🏻🤲🏻 Sağ Salim kucaklarımıza alırız inşallah bebişlerimizi
Minikkus0101 Baharcakir55 siz hap şeklinde mi kullanıyorsunuz acaba bana 2 tane iğne yazdı prosgestan muayene günü hemen yaptırdık diğerini de bir hafta sonra yaptırın dedi 10 gün sonrada muayene ye çağırdı
Baharcakir55 Minikkus0101 hap olarak kullan dedi ama eczanede ise fitil daha etkili dedi gece yatmadan önce 1 tane fitil bazen de içerek kullandım inşallah kucağınıza almayı nasip eder rabbim 🙏🏼
Tugcakir 9 hahtalikken bende aynı kese etrafı kanama sorunu vardı progestan a karşı vücudumun alerjisi olduğu için kullanamadim.sadece dinlenerek bol su içerek geçirdim cok şükür, ağır işlerden uzak dur kendini yorma ve bolca dinlen