Zeyneprh Merhaba Çınarlı hastanesinde onur beyden sonra en iyi doktor kim önerisi olan varsa yazabilir mi lütfen?
yagmur50 Ben gitmiyorum ama ablam onur beye gitmişti en iyisi o belki bende ilerleyen günlerde doktorumu değişip onur beye gidebilirim
Zeyneprh yagmur50 ever herkes onu öneriyor ona gidiyor ama ben yanlış anlaşılmasın ama kadın doktor istiyorum herkesin kendi tercihi lütfen beni yanlış anlamayın
yagmur50 Zeyneprh tabiki sizin tercihiniz ama inanın erkek kadın doğum doktorları daha iyi çok bilgili ve daha ilgili oluyorlar
Zeyneprh yagmur50 evet Bunu bende çok iyi biliyorum ve herkes aynı şeyi söylüyor ama çekincemden dolayı gidemiyorum kadın olursa çok daha rahat olacağımı düşünüyorum o yüzden☺️
yagmur50 Zeyneprh maddi durumunuz el verirse İzmirde lider centrio özel muayenesi olan Feyza güler ağaca doktor hanım çok iyi birisi giden arkadaşım var durumum el verse o bayana giderdim aklınızda bulunsun 🤗