Kızlar merhaba🙋🏻♀️ Devlet hastanesine gidiyorum 31+2 hafta. Doğumumda devlette olacak normal doğum istiyorum. Bir kaç sorum olacaktı. Çatı muayenesi kaçıncı hafta yapıldı, Son haftalar randevularınız sık mıydı, Doğuma girerken yanınıza aldığınız geceliği mi giydiniz, yoksa hastane önlüğü falan mı, Eşleriniz hastane odasına girebiliyor mu , Odalarınız tek kişilik mi, iki kişilik miydi ?