Merhabalar kizlar benim galiba panik atagim var ve psikolojik bulantilarm olabilir ilk 3 ay sadece 6-7-8.haftalarda bulantim oldu zaten ilac kullaniyorum ama son 1 haftadir 2-3 gunde bir ani heyecan duyma bulanti bazen de sicak basma oluyor. 4.aya girdim cunku bulanti olmayip bi anda 4.ay cikar mi ya herhalde panik ve anksiyete diye dusunuyorum ..siz yasadiniz mi boyle?