Cigdem91 deletedmom209 3 hafta sonra gel dedi ondan sonra 2 haftaya bir dedi ama bayram girdiği için 1 hafta daha uzadı benimki sıkıntı olmaz inşallah 😨
deletedmom209 Cigdem91 hareketleri iyise olmaz arayı açınca daha iyi oluyo aslında bi bakıyosun çok kilo almış seviniyosun
Cigdem91 deletedmom209 çok şükür gün içinde hissediyorum bayağ 1 saat falan anca hissetmediğim oluyordur 🙏
Nefess 30. Haftanın başında gitmiştim doktora 1450 demişti doktor gayet iyi demişti ama şimdi sizlerin kiloları görünce bi an garipsedim en son 2 hafta önce gittiğimde kiloma bakmışlardı 93 kilo olmustum 30. Haftada gidince 87 kiloya düştüğümü söyledi acaba ben mi bakamıyorum kafamda bir sürü soru işareti oluştu 😔
deletedmom209 Nefess inan ki öyle olsa benim çocuğum küçük kalırdı sinirden sitresten günde bi kere anca yemek yiyebiliyorum onda da az az o gerekli şeyleri alıyor zaten bizden
Ilkay28 deletedmom209 onlar iyi olsunda saglikli bi sekilde gelsinler dogumada Allah kerim 😂 nasil cikaricaksak