Fatma-onal Merhabalar 4+6 haftalık hamileyim kasıklarım sırtım çok ağrıyor böyle ağrı yaşayan oldu mu acaba ve doktor kesenin etrafında kanama olduğunu bununda bebeği beslediğini söyledi sağlıklıymış böyle bir şey duyan oldu muu 🥰
annehzl Fatma-onal evet tam senin haftandayken kasık ağrım çok şiddetli oluyordu ve bel ağrısı da bunun yanında ilk gittiğimde kese etrafında kanama var deyip progestan yazdı ve çok şükür 14 haftalık olduk bile yaşadıkların çok normal🌸
Minikkus0101 Fatma-onal bizde 5+6 yız benimde kasık ağrılarım var dıştan bir kanamam olmadı doktor usg de kese etrafında kanama gördü ve bunu düşük tehditi olarak söyledi iğne verdi çok korkuyorum
Ozum12 Fatma-onal oluyor karnım kasıklarım sırtım agrıyor doktora sorduğumda korkulacak birşey yok bunlar doğal şeyler kanama olmadığı sürece sakın bunları düşünüp stres yapma dedi rabbim evlatlarımızı hayırlısıyla bizlere bağışlasın😊
Fatma-onal Minikkus0101 bende de kanama gördü doktor ama sağlıklı olduğunu ve bundan beslendiğini belirtti progeston verdi vajinadan al mutlaka dedi onu kullanıyorum