Merhaba anneler ve anne adayları. 3 model arasında gidip geliyorum hangisini alacağımıza karar veremedim henüz. Elele plane kabin, Xıaomi mitu ve Hamilton R1. Bunlardan alan kullanan var mı acaba? Ya da önerebileceğiniz kabin boy aynı zamanda 2000 i geçmeyecek bebek arabası öneriniz var mı? Daha da artmadan fiyatlar almak istiyoruz.