Yasemin91 kızlar doktor haftaya cuma randevu verdi.haftaya 6+2 olmuş olucam kalp atışını duyabilir miyiz
Elifdemireel Yasemin91 Umarım duyarsınız ben 6+4 ken gitmiştim perşembe günü karnımdan duymadık alttan bakınca duyduk kalp atışını bu ay sonu tekrar gidicem umarım üstten duyarım 🙏🙏
SerraveAnnesii Evet duyabilirsiniz daha erken duyanlar da oluyor😌 tabi ben 7+2 de duymuştum bebeği de o zaman gördüm
Yasemin91 Biryerde okumuştum bir hafta sonra rahat duyuluyormuş alttan duyduysan hiç endişelenme canım