Kbragkkn Gebelikte bekunis kullanan var mı sürekli olarak ? Ben 33. Haftadayım çok fazla kabızlık şikayetim var ilaçsız asla çıkamıyorum doğuma kadar bekunis kullanırsam bi sakıncası olur mu bileğisin olan var mı?
Melekarzu Ben de kullanıyorum. 25. Haftadan beri zor durumda kaldıkça bir tane içiyorum yoksa 10 gün fln çıkamıyorum. Bu yüzden hemoroid oluştu