Ruya1106 Aralık ayında çekildim ve çatlatma iğnesi vuruldum ama işe yaramadı negatif sonuç aldım ve regl oldum. 2. Ayımda yani şu an hamile kaldım. Bizim bilinen hiçbir sorunumuz yok, tıkanıklık vs yoktu. Sebepsiz infertilite yani, hsg sonrası 3 ay gebelik şansı artıyormuş doktorum öyle demişti eğer sabredebilecekseniz bir ay daha bekleyin. Rabbim gönlünüze göre versin.🐣❤️