Kızlar sabahtan beri ayaga kalktigimda özellikle sag sol kasik hizamda sancı ve agrı karisik hisler var. Yatınca geçiyor. Ciddiye alınması gereken bir sey mi yoksa normal mi çözemedim. Oturup kalkarken, ayakta agriyor 🙄 gaz sancisi gibi degil. Cocuklarim sag tarafimda ikiz gebeyim. 🤔 salı günü doktor kontrolüm var 🙄