Zey1- kendini yormamaya cok hareket etmemeye dikkat et bir sonraki kontrole kadar. İnşallah kısalmamıştır ama eğer kısaldıysa da çözümü olmayan bir sorun değil hiç üzme kendini. Arkadasım 27. Haftada serklaj ameliyatı oldu, 39’da dogum yaptı. Erken falan gelmedi bebiş direndiler anne oğul haftasında topaç gibi doğdu maşallah🙏🏼 İnşallah sende hiç kısalma olmamıstır ameliyata gerek kalmaz ama kalırsa da hiç üzülme, sağlıkla atlatın bu süreci dualarım seninle💜