Kızlar 9+2 haftalık gebeyim daha çok yeni. Dün dahiliye bölümüne gittim kan değerlerim çok düşük vitaminlerim çok düşük hoca bir sürü vitamin ilaçları yazdı.D vitamini b12 b6 Demir eksikliği için hepsini kullan dedi ama reçetelerin bazılarında hamilelikte kesinlikle kullanmayınız yazıyor ama doktor kullan dedi. Kadın doğum doktoruna muayene olmama gerek var mı ilaçları bugün kullandım ama kararsızım sizce ne yapmam gerek ?