Bi kızım var 2yas 2aylik suanda 36haftalik hamileyim ilkimi normal şehir hastanesinde doğum yaptım çok rahatti ama çok korkuyorum yinede doğum yapmaktan 2.ye doğum yapan arkadaşlar anneler nasıldı daha kolay derler benim gibi olan varmi ya ben çok Korkuyorum