Ayseee01 canım hamilesin sen hasta değilsin ki canın ne isterse abartmadan yiyebilirsin tabiki ben kızartmayı çok severim ve haftada bi gün net yedim yani bebeğiminde gelişimi gayet iyi kilosu vs. Herşeyden azar azar abartmadan yediğün sürece hiçbir sıkıntı olmaz bence ❤️