Yazyagmuru68 Bas agrisini bende inanilmaz br sekilde yasadim,acile gidip serum falan taktirdim. Genel anesteziyi benim doktorum onermemisti,uyanırken cok ağrın olur diye. Yine spinal yaptiricam ama bu kez su ve kahveyi cok tuketicem. Ilkinde tecrubesizligime gelmisti hic icmemistim.