Merhaba kızlar ben 8 haftalık hamileyim 5 haftam dan beri kanamam kahverengi lekelenmem oluyor doktor düşük tehlikem in olduğunu söylemişti progestan hap yazmıştı onu kullanıyordum dün tekrar kontrole gittim bana kanamamın hala devam ettiğini rahmimde hala kanama olduğunu ve hapı bırakmamı bebek istiyorsa düşmesini söyledi neden diye sorduğumda bazen vücut bebegi atmak istiyor biz de bunu zorla durduruyoruz ve doğduğunda demek ki vücut bu yüzden bu bebeği atmak istiyor Muş diyoruz o yüzden ben kararı sana bıraktım ister hapı kullan ister kullanma dedi kafamı çok karıştırdı siz ne düşünüyorsunuz bu konuda