YenianneAzize Merhaba güzel annelerimiz Dün tahlil sonucunda idrarda enfeksiyon ve glikoz 3+ çıktı kan şekeri değerlerim normal bu durumu yaşayan yada bilgi sahibi olan var mı bana yardım edebilir misiniz
YenianneAzize YenianneAzize lütfen bilgi edinmek istiyorum dün acile gittim dahiliyeye muayene olmamı söylediler randevu almak zor muayene olana kadar bilgi sahibi olmak istiyorum