Merhaba kızlar benimle aynı durumu yaşayan var mı öğrenmek istiyorum. Adetime daha 10 gün var fakat benim dün kahverengimsi lekelerim geldi. Bunun üzerine idrar testi yaptım negatif çıktı çöpe attım 2 saat sonra baktığımda 2. Çizgi belirmişti. Kuruma çizgisi olmadığına eminim çünkü belirginliği var. Kafam çok karıştı, başına gelen var mı 🤦🏻♀️