BesteKc Hanımlar kaçar bez gidiyo ay ay tahminen bilen kıdemli anneler var mı ?? Yenidoğan için kaç adet almak lazım mesela?
1Kubra_ BesteKc yeni doğana oyle çok alma derim zatenn kırk çıkana kadar yeni doğan bez takıyoruz bebeğin kilosuna bağlı . Yani ben hiç yeni doğan almadan 2 numaradan başlamıştım
2bebe1gebe BesteKc yukarıda hanımefendinin yazdığı gibi bez sroğu yapmayın elinizde kalır 2 kez doğum yaptım ve hızlı büyüyorlar 1 hafta 0 ken diğer hafta 2 olabiliyo veya 1 olabiliyo en iyisi bittikçe bebeğe göre almak
ipekveannesi BesteKc yenidoğan bebeğe bez dayanmıyor 100lü paket bizde 13 günde falan bitti bu hesaptan çıkarsak 1 ayda 200lu paket rahat bitiyor
BayBaby Bulunduğunuz yerde GETİR varsa onu değerlendirin. Ben indirim kuponlarıyla bez aldım stok 2 ve 3 no