Usui Dördüncü ayım biitti hamdolsun bacak ağrıları başladı . Sizin var mı? Geçmesi için ne yaptınız? Ne yapabilirim?
Gulsummldr Usui ben magnezyum kullanıyorum. Ama yinede bacaklarım ağrıyor. D vitamini ölçülmesi lazım mış. Eksik olabilir sizdede
Aysun2834 Usui cnm doktoruna danış muhtemelen magnezyum vericektir ben kullanmaya başladığımdan beri ağrı ve kramplarım geçti geceleri ağlayarak uyanıyordum kramplardan dolayı
Neroizm Usui genelde kalsiyum ve magnezyum eksikliginden kaynaklanir. Disaridan ek besin hapi alip tamamlarsaniz eksiginizi gecer.
EzgiKizilates Usui maden suyu, badem ve muz yüksek oranda magnezyum içeriyor benimde böyle bir sorunum var bunları tüketmezsem oluyor
hayathayal Ben magnezyum kullaniyorum hafifletiyor. Ama evde gun icinde is yaptiusam yine bacak ve topuk agrisi var.
Esmaakdag Gulsummldr aynen bende sızın gıbıydım d3 vitamin eksıklıgı varmıs doktoruma soyledım nöroloji ye yonlendırdı kan testı yapıldı ekmege kırıp yedım haftada bir cok faydası oldu bana mutlaka gidin doktora
hayathayal Usui doktoruma bacaklarimin agridigini, topuklariminda agridigini soyledim osteocare verdi. Strong bones yazıyor ustunde. Netten bakabilirsiniz. Recetesiz zaten ozel ilac. Belki doktorunuz sizede verir. Bana iyi geldi
Aysun2834 Usui kesinlikle öyle inşallah yaşamazsın 🙏🙏 doktoruna danış muhakkak magnezyuma başlatsın ben çok faydasını gördüm kullandığımdan beri ağrım olmuyor