17.haftadan beri bebeğimin hareketlerini günün belli zamanlarında hissediyordum ama 1 haftadır gribim ve dünden beri hissedemiyorum gibi bir şey (22 haftalık oldu) dün akşamda kayınvalidem bebiş napıyo felan dediğinde bilmem hissedemedim bugün demiştim ona da bulaşmamıştır inşallah felan dedi biraz korkuttu beni doktora felan gitmeli miyim