tazeannecik1 Covid için test vermeye gittim sadece sürüntü testi aldılar,32+5 olduğumu söyledim ama bebeğe dair bir şeye bakmadılar ne bilim kan testi, nst,kalp atışı vs. gibi test sonucuna göre mi bakıyorlar? Bilgisi olan yazabilir mi
Tucicup tazeannecik1 merhaba direk sürüntu alıyorlar ama siz diyebilirsiniz bebeğimin harektleri azaldı merak ediyorum diye o zaman sizi kadın dogumada yönlendirip bakıyorlar ben öyle baktırdım sonrasinda kan sulandırıcı isiyorsunuz yani bana doktorum önerdi kovid pozitif çıkarsanız kanda pıhtılaşma yapıyor hastalık diye riske atmamak icin veriyorlar birde ağrı olursa vitaminlerinin yani sıra parol vermişlerdi okadar
tazeannecik1 Nebyaa Ne bileyim bebeği etkiliyor mu bilmediğim için belki nst falan çekerler bebeğe de bakarlar diye düşündüm de
Elif543 Bnde 1 hafta önce oldum yeni bitti 34 haftalık oldum banada bişey diyen olmadı eskisi gibi ilgilenmiyorlar artık ateş agrı olursa parol iç demişlerdi sadce
tazeannecik1 Elif543 Burda okuyorum da kan sulandırıcı falan yazanlar var neye göre kullanılıyor ne testi yapıyorlar falan anlamadım 😐 Bende tat koku yok şuan pozitifim %90 ama sadece sürüntü aldılar başka bir şey yok
tazeannecik1 Fulyaaa1 Sonradan arıyorlar ya da ilgileniyorlar mı ? O zaman iyi bari teşekkür ederim çünkü daha önce covidle alakalı hiç bir şey yaşamadım bilgim yok açıkcası
SerraveAnnesii Bende iki kere covid testi yaptırdım bebeğe bakmıyorlar zaten. En son yaptırdığım test pozitif çıktı şu an covidim. Bebekle ilgili yine de bir şey yapmadılar. Karnımda ağrı olursa bebeğin hareketlerinde azalma olursa ambulansı aramam gerektiğini söylediler o kadar
tazeannecik1 SerraveAnnesii Kan sulandırıcı verdiler mi acaba? Herkes onu yazmış bende birşey anlamadım ya
SerraveAnnesii tazeannecik1 Kendi doktorumla konuşamadım ama ebeyle konuştum sadece parol kullan dedi. Ihlamur portakal limon bol tüket dedi bende öyle yapıyorum
SerraveAnnesii Bebegimvebennnnn Evet geçti zencefilli ballı çay yapıp içtim. Ayva yaprağı kaynattım içtim ıhlamur vs doğal yollarla gitti bir şekilde 🥲
tazeannecik1 Bebegimvebennnnn Evet canım ben parol bile içmedim çok şükür bi tek tat koku gelmedi hala diğer semptomlarım bitti
tazeannecik1 Tucicup Pozitif çıktım canım ama doktorum kan sulandırıcı vermedi kullanmana gerek yok dedi bebeğin hareketlerini kontrol et ters bir şey olursa beni ara gel dedi 😗