Hanımlar anne yanı beşiği olarak ne tercih ettiniz? Hangi markayı?
Ben araştırmalarım sonrasında park beşik kullanan annelerin çok memnun kaldığını öğrendim. Beşik almaktansa (aradaki boşluğa düşen çocuklar olmuş) park beşik daha iyi diyorlar. Siz neler kullanacaksınız/ kullandınız?